مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-27سياسي

لزوم تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف در ماکو


نمایشگاه های اتومبیل، املاک و فروشگاه های زنجیره ای که در مرکزیت شهر قرار گرفته اند بیماری کرونا را جدی نگرفته و عادی انگاری می کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: نمایشگاه های اتومبیل، املاک و فروشگاه های زنجیره ای که در مرکزیت شهر قرار گرفته اند بیماری کرونا را جدی نگرفته و عادی انگاری می کنند.

علی محمدی امروز 8 بهمن ماه در بیست و هشتمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس ماکو که در محل فرمانداری ترتیب یافت با بیان اینکه شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفته است و وضعیت کرونا در هر شکلی باشد باید پروتکل های بهداشتی به جدیت و دقت رعایت شود، گفت: هیچ شرایطی تغییر نیافته است و وضعیت های قرمز، زرد، آبی و غیره فقط یک وضعیت شناوراست که هر لحظه امکان تغییر آن وجود دارد.

وی با تاکید براینکه مردم باید به یک باور برسند که این وضعیت ها یک نوع اطلاع رسانی ذهنی است، افزود: عمق بیماری ازبین نرفته و شرایط هیچگونه فرقی نکرده است و ویروس کرونا همچنان میدان داری می کند.

با کوچکترین قصوری بار دیگر تعداد مبتلایان افزایش خواهد یافت.

فرماندار ماکو در خصوص اینکه ما بعد از موج سوم در کشور به وضعیت پایدار رسیده ایم افزود: یکی از مهمترین شاخص های پایداری وضعیت موجود استفاده از ماسک در تمامی مراکز، اماکن و تجمعات مختلف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف در ماکو

لزوم تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف در ماکو