مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-27بين الملل

بایدن چگونه تحریم های ایران را لغو می کند؟/ فرمول ظریف مورد پذیرش قرار می گیرد؟


ممکن است در فرایند بازبینی تحریم های دوره ترامپ - که بخشی از آن باز اعمال تحریم های پیش از برجام و بخشی تحریم هایی جدید بود - بایدن تصمیم بگیرد برخی از تحریم های خارج از برجام را حفظ کند تا از آن ها به مثابه اهرم برای کشاندن .

- نصری کارشناس سیاست خارجی می گوید: ممکن است در فرایند بازبینی تحریم های دوره ترامپ - که بخشی از آن باز اعمال تحریم های پیش از برجام و بخشی تحریم هایی جدید بود - بایدن تصمیم بگیرد برخی از تحریم های خارج از برجام را حفظ کند تا از آن ها به مثابه اهرم برای کشاندن ایران به میز مذاکرات استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، کارشناس سیاست خارجی، دوران ترامپ را دوره کناره گیری و یکجانبه گرایی دانست و گفت بایدن در پی آن است که اعتماد از دست رفته آمریکا را در عرصه بین الملل ترمیم کند.

رضا نصری درباره ویژگی های هیات دولت بایدن و گزینه های وی برای آن، اظهار کرد: تیم بایدن متشکل از تکنوکرات های قوی و خبره در امور سیاست خارجه است.

وی ادامه داد: این افراد با سه هدف عمده انتخاب شده اند: اول ترمیم آسیب ها و زیان هایی که ترامپ به روابط خارجی آمریکا متحمل کرد.

به همین خاطر برخی اندیشمندان آمریکایی به آن ها لغت Restorationalist (ترمیم گرا) داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن چگونه تحریم های ایران را لغو می کند؟/ فرمول ظریف مورد پذیرش قرار می گیرد؟

بایدن چگونه تحریم های ایران را لغو می کند؟/ فرمول ظریف مورد پذیرش قرار می گیرد؟