مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-27سياسي

پایه اعتبارات و بودجه های خراسان رضوی به خوبی بسته نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، محمد صادق معتمدیان در ادامه سفر خود به شهرستان های خراسان رضوی با سفر به این شهرستان و در جلسه جمع بندی نیازهای شهرستان اظهار کرد: بردسکن دارای یک جایگاه با ظرفیتی در شاخص های گردشگری، معادن و تاریخی است.

استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه هیچ بن بستی در کشور جمهوری اسلامی وجود ندارد افزود: ایجاد این شرایط بخاطر اعتقادات دینی ویژه ملت ایران است.

وی با تقدیر از همراهی اعضای تامین و حوزه قضا در شهرستان ها و مرکز استان اظهار کرد: در این شرایط سخت که البته حق هم با مردم است باید مدیریت کنید که نارضایتی های اجتماعی بروز و ظهور نداشته باشد و با استفاده از تمامی ظرفیت ها کمک کنیم تا شرایط مناسبی را فراهم کنیم.

معتمدیان انگیزه های بالای ملت ایران را در برابر دشمنان مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بیش از 724 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکمنستان و افغانستان باعث شده خراسان رضوی در دروازه آسیای میانه واقع شود، بنابراین، با 8 هزار کیلومتر مرز با 15 کشور همسایه شرایط ویژه و فوق العاده برای این استان فراهم کرده است.

استاندار خراسان رضوی عزم مدیران را ستود و بیان کرد: باید فرهنگ مطالبه گری را در بین مردم ایجاد کنیم تا با همت یکدیگر بتوانیم کارهای معمولی که روی زمین مانده را حل و فصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه اعتبارات و بودجه های خراسان رضوی به خوبی بسته نشده است

پایه اعتبارات و بودجه های خراسان رضوی به خوبی بسته نشده است