مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-27اقتصادي

افزایش 19 درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری میزان گاز مصرفی استان را در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و صنایع، از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، یک میلیون و 458 متر مکعب بر ساعت عنوان کرد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری میزان گاز مصرفی استان را در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و صنایع، از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، یک میلیون و 458 متر مکعب بر ساعت عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19.

4 درصد رشد داشته است.

سیامک حیدری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در سال جاری مصوباتی ویژه مشترکان کم مصرف و پرمصرف گاز در کشور صادر شده است، اظهار کرد: مشترکین خانگی که میزان مصرف ماهیانه آن ها کمتر از الگوی کم مصرفی باشد، مشمول تخفیف 100 درصد گازبها خواهند شد.

وی افزود: در غیر این صورت نیز چنان چه مصرف خود را به میزان 10 درصد نسبت به مصرف سال های گذشته کاهش دهند، مشمول تخفیف 15 درصد گازبها می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری درخصوص مشتریان پرمصرف گاز گفت: اگر میزان مصرف گاز نسبت به سال های گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافته باشد، مشمول 15 درصد افزایش گازبها خواهند شد.

حیدری ادامه داد: به همین منظور همکاران شرکت گاز استان در حال بررسی و شناسایی مشترکینی بوده که در سال های گذشته برای ماه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 19 درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری

افزایش 19 درصدی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری