مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-27دانش

مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد سطح بندی می شوند


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، روح الله دهقانی فیروزآبادی گفت: در راستای سطح بندی مراکز رشد واحدهای دانشگاهی بر اساس عملکرد آنها، شاخص ها و معیارهای ارزیابی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: این شاخص ها شامل پتانسیل ها و دستاوردهای مراکز رشد است.

در بخش اطلاعات کمی و کیفی از ساختار مراکز رشد، پتانسیل مراکز رشد به لحاظ فضای کار اشتراکی، اتاق کنفرانس، متراژ فضایی که در اختیار هسته ها / واحدهای فناور قرار می گیرد و همچنین تشکیل چارت سازمانی مرکز رشد، ثبات در مدیریت مرکز رشد، تشکیل منظم شورای مرکز رشد و تعداد دوره های برگزارشده از قبیل وبینار، استارت آپ، چالش فناوری، کارگاه های آموزشی و ترویجی و حضور در آزمایشگاه ها و جشنواره ها مورد بررسی قرار می گیرد.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: در بخش اطلاعات مربوط به هسته ها / واحدهای فناور و شرکت دانش بنیان عملکرد مرکز رشد به لحاظ تعداد شرکت های مستقر در مرکز رشد، تعداد محصولات تولیدشده و همچنین تعداد دانشجویان و اعضای هیأت علمی که در مرکز رشد فعالیت دارد، سنجیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد سطح بندی می شوند

مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد سطح بندی می شوند