مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-27اجتماعي

آلودگی هوا حاصل چندین دهه سوء مدیریت، غفلت و سهل انگاری است


رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آلودگی هوا حاصل چندین دهه سوء مدیریت، غفلت، مسامحه و سهل انگاری است که اتفاق افتاده و قطعا این مشکل یک شبه حل نمی شود.

- رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان: آلودگی هوا حاصل چندین دهه سوء مدیریت، غفلت و سهل انگاری است ایسنا/اصفهان رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آلودگی هوا حاصل چندین دهه سوء مدیریت، غفلت، مسامحه و سهل انگاری است که اتفاق افتاده و قطعا این مشکل یک شبه حل نمی شود.

کوروش محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قانون هوای پاک مصوب سال 96، اظهار کرد: درحال حاضر یک قانون محکم و صریح داریم که چند سالی است ابلاغ شده و مصوبات آن باید در کلانشهرهایی که با معضل آلودگی هوا روبرو هستند اجرا شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این قانون، بسیاری از دستگاه های اجرایی مکلف به انجام اقداماتی هستند که متاسفانه به آن بی توجهی شده است، گفت: در زمان هایی که کلانشهرها با حجم زیادی از آلودگی هوا مواجه می شوند، جلسات کارشناسی و گروه های اضطرار تشکیل می شود، درحالی که اگر ما نسبت به اجرای قوانین توجه و اهتمام لازم را داشته باشیم با چنین شرایطی مواجه نمی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا حاصل چندین دهه سوء مدیریت، غفلت و سهل انگاری است

آلودگی هوا حاصل چندین دهه سوء مدیریت، غفلت و سهل انگاری است