مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-27اقتصادي

کنسولگری افتخاری قزاقستان در قزوین دایر می شود


رییس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: کنسولگری افتخاری دو کشور ایران و قزاقستان با بهره از نماینده های دو کشور در آینده نزدیک برپا می شوند.

- مهدی بخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کنسولگری افتخاری قزاقستان در قزوین اظهار کرد: برقراری ارتباط اقتصادی با کشور قزاقستان می تواند نتایج مثبتی را برای هر دو کشور به همراه داشته باشد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده یک ایرانی در قزوین به عنوان هاب لجستیک قزاقستان و یک قزاقستانی به عنوان نماینده افتخاری دولت ایران در قزاقستان هماهنگی های لازم را برای برقراری روابط روان اقتصادی ایجاد می نماید.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین اذعان کرد: استان قزوین با داشتن وضعیت ایجاد هاب لجستیک جز استان هایی است که می تواند محصولات قزاقستان را به اقصی نقاط منطقه صادر کرده و محصولات ما را بدون محدودیت های دریایی به قزاقستان و از آنجا به سایر کشورهای اورآسیا و چین برساند.

بخشنده گفت: توسعه بازارهای صادراتی در مناطقی مانند اورآسیا و چین می تواند اسباب ایجاد یک تحول عظیم صادراتی شود که در این میان استان قزوین به عنوان اتاق اصلی کنسولگری در ایران شناخته شده و این مسئله به نوبه خود می تواند مؤثر باشد و لازم است این مسئله در دستور کار مسئولان اقتصادی استان قرار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسولگری افتخاری قزاقستان در قزوین دایر می شود

کنسولگری افتخاری قزاقستان در قزوین دایر می شود