مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-27ورزشي

روشن دلان آذربایجان شرقی قهرمان آمادگی جسمانی کشور شدند


تیم آمادگی جسمانی هیئت نابینایان و کم بینایان آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری با کسب مدال های رنگارنگ در دو بخش بانوان و آقایان خوش درخشیده و قهرمان کشور شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم آمادگی جسمانی هیئت نابینایان و کم بینایان آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری با کسب مدال های رنگارنگ در دو بخش بانوان و آقایان خوش درخشیده و قهرمان کشور شد.

این دوره مسابقات آمادگی جسمانی در بخش های طناب زنی، درازنشست و برپی برگزار شد و نفرات و تیم های برتر اعلام شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذرربایجان شرقی، اسامی برندگان این دوره از مسابقات کشوری آمادگی جسمانی به شرح زیر است: در بخش آقایان: بهزاد زادعلی اصغر در بخش طناب زنی با رکورد 191 مقام سوم، محمد عبداللهی، جواد مسعودی و محمد هادی در بخش برپی با رکورد 17 مقام اول، ناصر شهبازی زاده در بخش برپی، مهدی معصومی، علی بالش زاده و خسرو سلیمی نیا در بخش دراز نشست در رده های سنی مختلف مقام های اول و حمیدرضا میزان مقام سوم دراز نشست را کسب کردند.

در بخش بانوان: شیرین معصومی طناب زنی با رکورد 166 مقام اول، در بخش برپی لیلا حسن زاده و فاطمه فاضلی در رده های سنی مختلف مقام سوم، هدیه بیرامی مقام اول و هم چنین در بخش دراز نشست الهام برزگر با رکورد 27 مقام اول، حکیمه رضایی 26 مقام سوم کسب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن دلان آذربایجان شرقی قهرمان آمادگی جسمانی کشور شدند

روشن دلان آذربایجان شرقی قهرمان آمادگی جسمانی کشور شدند