مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-27حوادث

کشف 206 دستگاه بیت کوین در ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری 23 باغ خواص شهرستان ورامین به همراه کارکنان یگان تکاوری در گشت مشترک انتظامی موفق به شناسایی محل غیرمجاز استخراج .

- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 206 دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کوین به ارزش 50 میلیارد ریال در ورامین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری 23 باغ خواص شهرستان ورامین به همراه کارکنان یگان تکاوری در گشت مشترک انتظامی موفق به شناسایی محل غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق این شهر شدند.

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل 206 دستگاه بیت کوین (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) قاچاق به ارزش کارشناسی شده 50 میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار عزیزی در پایان افزود: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 206 دستگاه بیت کوین در ورامین

کشف 206 دستگاه بیت کوین در ورامین