مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-27سياسي

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» به مناسبت دهه فجر


مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» برگزار می شود.

- قزوین- مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی امام در سنگر نماز برگزار می شود.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اهمیت این رویداد مهم را یادآور شد و اظهار کرد: از دی ماه سال جاری جلساتی با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه مبارک فجر در استان برگزار شد و پس از بررسی و تجمیع نظرات کارشناسان، مصوب شد که برنامه های فرهنگی دهه فجر امسال در سه سطح برنامه های استانی، شهرستانی و کتابخانه ای به صورت مجازی به مرحله اجرا درآید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین برگزاری مسابقه کتابخوانی امام در سنگر نماز با مشارکت ادارات و دستگاه های اجرایی استان را از مهم ترین برنامه های این اداره کل در دهه فجر در سطح استان دانست و گفت: این مسابقه به صورت کتبی و با اهدای جوایزی نفیس و ارزنده در سطح استان برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس های اینترنتی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» به مناسبت دهه فجر

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» به مناسبت دهه فجر