مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 20:002021-01-26سياسي

عتباتی: سرعت و دقت نظرهای کارشناسی موجب تسریع رسیدگی به پرونده ها است


رییس کل دادگستری استان اردبیل تسریع در اظهار نظرهای کارشناسی توام با صحت و دقت در آن را از عوامل مهم در کاهش اطاله دادرسی و اجرای عدالت و احقاق حق دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شامگاه امروز نشست هم اندیشی بررسی و رفع مشکلات حوزه کارشناسان رسمی دادگستری، با حضور رییس کل دادگستری استان، شورای معاونین دادگستری و مسئولان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان برگزار شد.

ناصر عتباتی با تشریح اهمیت نظارت کارشناسی، اظهار کرد: پیچیدگی مراودات اجتماعی جامعه امروزی و به تبع آن پیچیدگی پروندهای قضایی ایجاب می کند تا قضات برای صدور آرای متقن قضایی از نظریات کارشناسی و تخصصی کارشناسان استفاده نمایند.

وی افزود: لذا یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در کاهش اطاله دادرسی و صدور آرای قضایی، تسریع در ارایه اظهار نظرهای کارشناسی توام با صحت و دقت در آن است تا در کمترین زمان ممکن پرونده ها منتج به نتیجه مطلوب، اجرای عدالت و احقاق حق  گردد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل تسریع در رسیدگی ها به منظور کاهش اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده های معوق و مسن را از سیاست های راهبردی قوه قضاییه عنوان نمود که در سند تحول قضایی نیز به آن تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عتباتی: سرعت و دقت نظرهای کارشناسی موجب تسریع رسیدگی به پرونده ها است

عتباتی: سرعت و دقت نظرهای کارشناسی موجب تسریع رسیدگی به پرونده ها است