مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-26سياسي

رییس دیوان عالی کشور وارد بندرعباس شد


رییس دیوان عالی کشور با استقبال رییس کل دادگستری هرمزگان وارد فرودگاه بندرعباس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم سه شنبه شب در بدو ورود به فرودگاه شهدای پرواز 655 بندرعباس ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رییس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان، ابراز خرسندی کرد.

حجت السلام مرتضوی مقدم تأکید کرد: یکی از وظایف مهم دیوان عالی کشور نظارت بر پرونده ها است که بخشی از این نظارت ها از طریق رسیدگی به پرونده های ارسالی به دیوان محقق می شود.

وی با بیان اینکه در راستای وظیفه دیوان عالی کشور در خصوص نظارت بر احکام دادگاه های سراسر کشور سفرهای استانی انجام می شود، افزود: به این منظور هیأت های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان به استان ها سفر می کنند و در مدت حضور خود پرونده ها را بررسی می کنند.

رییس دیوان عالی کشور تأکید کرد: حضور میدانی در دادگستری و دادگاه ها از برنامه هایی است که به این منظور همکاران ما به صورت دوره ای و مرتب به استانهای مختلف سفر و با حضور یک هفته ایی پرونده ها را بررسی می کنند و در پایان با حضور من در این مراکز، پرونده ها جمع بندی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور وارد بندرعباس شد

رییس دیوان عالی کشور وارد بندرعباس شد