مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-26سياسي

ستاد انتخابات: مرحله اولیه ثبت نام در انتخابات 1400 از طریق اپلیکیشن انجام می شود


برآیند تصمیم گیری و استفاده از تجربیات موجود این است که مرحله اولیه ثبت نام در انتخابات در 1400 از طریق اپلیکیشن صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید اسماعیل موسوی مدیرکل انتخابات وزارت کشور با تشریح اینکه چهارمین نشست ستاد هماهنگی انتخابات 1400 با حضور جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، حسین ذوالفقاری رییس ستاد امنیت انتخابات و سایر اعضا در محل وزارت کشور با دستورکار نحوه انجام فرایندهای انتخابات الکترونیک از مرحله ثبت نام تا شمارش آراء و مسائل مالی و امنیتی انتخابات برگزار شد، گفت: با توجه به در پیش بودن بیماری کرونا در کشور، پیش فرض ستاد انتخابات کشور بر برگزاری انتخابات 1400 در شرایط کرونایی است و برای همین در نشست امروز چگونگی برگزاری انتخابات از مسائل سیاسی، امنیتی و مالی مورد بحث و بررسی مفصل قرار گرفت.

وی گفت: یکی از اقدامات مهمی که ستاد انتخابات وزارت کشور انجام داده، مطالعه کشورهایی است که در شرایط کرونایی، انتخابات ملی و محلی برگزار کرده اند.

موسوی در این خصوص گفت: طبق مطالعات و تحقیقات انجام گرفته طی بازه یک ساله اخیر 19 کشور در دنیا در شرایط کرونا انتخابات برگزار کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه نحوه ثبت نام، آموزش عوامل اجرایی، مکان شعبه، عوامل شعب، تبلیغات و روز رأی گیری در هر کدام از این کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات: مرحله اولیه ثبت نام در انتخابات 1400 از طریق اپلیکیشن انجام می شود

ستاد انتخابات: مرحله اولیه ثبت نام در انتخابات 1400 از طریق اپلیکیشن انجام می شود