مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-26سياسي

مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر نخواهد بود


معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه کویت تصریح کرد: هیچ مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر از برجام وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازفارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به کویت سفر کرده، صبح امروز (سه شنبه) 7 بهمن 1399 با احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امور خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد.

عراقچی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های کویت در برقراری تفاهم و مصالحه بین کشور های خلیج فارس، بر دو عنصر گفتگو و عدم دخالت کشور های خارج منطقه به عنوان دو اصل مهم برای امنیت دسته جمعی در منطقه تاکید کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در این دیدار بر لزوم استمرار رایزنی های دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کویت پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه ای تاکید و عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم مناسبات با کویت و دیگر کشور های منطقه را به اطلاع طرف کویتی رساند.

وی همچنین یاد آور شد: با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه، همکاری کشور های حوزه خلیج فارس در زمینه های مختلف می تواند آینده ای روشن و نویدبخش برای منطقه به ارمغان آورد.

معاون وزیر خارجه ضمن اشاره به اهمیت تامین امنیت و ثبات در منطقه توسط خود کشور های منطقه، این امر را در گرو همکاری دسته جمعی این کشور ها و عدم مداخله خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر نخواهد بود

مذاکره ای درمورد برجام یا موضوعاتی فراتر نخواهد بود