مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:552021-01-26سياسي

تخفیف خرید بلیت قطار به متولدان 12 تا 22 بهمن در قالب طرح رهپویان


شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر خود را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر 99» اجرا می کند.

- شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر خود را برای متولدان این ایام با عنوان رهپویان فجر 99 اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رجا، معاون اجرایی این شرکت گفت: رجا به عنوان بزرگترین شرکت خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نظر دارد در بازه زمانی 12 الی 22 بهمن ماه سال جاری، مصادف با ایام دهه مبارک فجر، تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان رهپویان فجر ارائه کند.

رضا عصاری افزود: در قالب این طرح، 30 درصد تخفیف برای متولدان 12 الی 22 بهمن ماه 1357 و 20 درصد تخفیف به متولدان 12 الی 22 بهمن ماه سال های پس از 1357 که قصد سفر در بازه حرکتی 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری را دارند، ارائه می شود.

وی گفت: تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیت، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف خرید بلیت قطار به متولدان 12 تا 22 بهمن در قالب طرح رهپویان

تخفیف خرید بلیت قطار به متولدان 12 تا 22 بهمن در قالب طرح رهپویان