مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-26سياسي

مطالبات صنفی و اجتماعی مردم تبدیل به معضل اجتماعی نشود


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه موضوعات صنفی و اجتماعی جزو موارد امنیتی است، گفت: مطالبات صنفی و اجتماعی مردم نباید تبدیل به معضل اجتماعی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق معتمدیان عصر امروز در جلسه شورای اداری و جمع بندی سفر استاندار به شهرستان کاشمر که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد با بیان اینکه فشارهای اقتصادی در سطح کشور و منطقه به دلیل تشدید محدودیت های کرونایی نارضایتی های اجتماعی را افزایش داده است، گفت: تلاش داریم مطالبات به حق مردم شناسایی و برای رفع مشکلات قدم های شایسته ای برداریم.

وی اظهار کرد: نباید انباشت مطالبات اجتماعی و مردمی داشته باشیم و اگر مسئله ای نیاز است از طریق استان پیگیری شود، از شهرستان ها اطلاع تا در رفع آن مشکل از طریق مسئولان استانی اقدام شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: طی چند سال اخیر شاهد مهاجرت روستاییان به شهرها بوده ایم که عواملی همچون خشکسالی مهم ترین عامل این مهاجرت ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی 40 سال اخیر بیشتر به عمران و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز روستاها توجه شده است اظهار کرد: در خصوص اشتغال و توانمند سازی روستاییان کمتر کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات صنفی و اجتماعی مردم تبدیل به معضل اجتماعی نشود

مطالبات صنفی و اجتماعی مردم تبدیل به معضل اجتماعی نشود