مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:252021-01-26سياسي

ضرورت عزم همگانی برای حل مشکلات تعاونی های مسکن


استاندار آذربایجان شرقی بر عزم همگانی برای حل مشکلات تعاونی های مسکن در پروژه های مختلف به ویژه شهرک سبلان تبریز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات شهرک سبلان تبریز در دیدار اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان دولت با وی که ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد گفت: خوشبختانه اهتمام بسیار خوبی در بین مدیران استان برای رفع مشکلات مربوط به تعاونی های مسکن وجود دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکلات باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توجه ویژه مدیران استان به رفع مشکلات تعاونی های مسکن کارکنان دولت گفت: رفع مشکلات این حوزه یکی از اصلی ترین اولویت های ماست و امیدواریم در آینده نزدیک، اخبار خوشی برای اعضا تعاونی داشته باشیم.

وی ادامه داد: حمایت از حقوق کارکنان دولت و تمامی اعضا تعاونی های مسکن دستگاه های دولتی را یکی از اساسی ترین وظایف خود می دانیم و در این مسیر نیز از هیچ تلاش قانونی و عادلانه برای رفع مشکلات و پایان انتظارات چندین ساله دریغ نمی ورزیم.

وی همچنین خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط برای حل مشکلاتی همچون مالکیت و کاربری اراضی مربوط به تعاونی مسکن کارکنان دولت بویژه شهرک سبلان تبریز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت عزم همگانی برای حل مشکلات تعاونی های مسکن

ضرورت عزم همگانی برای حل مشکلات تعاونی های مسکن