مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-26بين الملل

ظریف: رفتار دولت بایدن در حذف عملی تحریم های دوران ترامپ برای ما اهمیت دارد


آنچه برای ما اهمیت دارد رفتار دولت بایدن در حذف عملی تحریم هایی است که در دوران ترامپ بر جمهوری اسلامی تحمیل شده و وقتی این رفتار را ببینیم حتما در برابر آن عکس العمل نشان خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در مسکو و در جمع خبرنگاران درباره احتمال انتخاب رابرت مالی به عنوان نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و تاثیر آن بر کاهش تنش ها بین تهران و واشنگتن عنوان کرد: آنچه برای ما مهم است افراد نیستند، آقای مالی در مذاکرات هسته ای حضور داشته مثل بسیاری دیگر از اعضای تیم آقای بایدن.

  وی افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد و به آن توجه خواهیم کرد رفتار دولت بایدن در حذف عملی تحریم هایی است که در دوران ترامپ بر جمهوری اسلامی تحمیل شده و وقتی این رفتار را ببینیم حتما در برابر آن عکس العمل نشان خواهیم داد.

گفتنی است منابع خبری عنوان کرده اند که رییس جمهور جدید آمریکا قصد دارد رابرت مالی یکی از مقام های دخیل در مذاکرات هسته ای برجام را به عنوان نماینده ویژه دولت در امور ایران منصوب کند.

رییس دستگاه دیپلماسی درباره امضای موافقت نامه همکاری ایران و روسیه در حوزه امنیت اطلاعات نیز بیان کرد: همکاران من و آقای لاوروف در دو وزارت خارجه چندین ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: رفتار دولت بایدن در حذف عملی تحریم های دوران ترامپ برای ما اهمیت دارد

ظریف: رفتار دولت بایدن در حذف عملی تحریم های دوران ترامپ برای ما اهمیت دارد