مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-26ورزشي

اتفاق نگران کننده برای فوتبال ایران/ مدعیان آقای گلی بالای 30 سال!


فوتبال ایران که در سالهای اخیر موفقیت چندانی در سازندگی نداشته است، با یک اتفاق نگران کننده دیگر مواجه شده و خبری از جوانان در بین مدعیان آقای گلی این فصل نیست! - فوتبال ایران که در سالهای اخیر موفقیت چندانی در سازندگی نداشته است، با یک اتفاق نگران کننده دیگر مواجه شده و خبری از جوانان در بین مدعیان آقای گلی این فصل نیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عباس زاده مهاجم 30 ساله و قائم شهری تیم تراکتور که سابقه آقای گلی در لیگ دسته اول را دارد، با زدن گل برتری تیمش مقابل گل گهر، رسماً به جمع مدعیان آقای گلی این فصل از رقابتهای لیگ برتر اضافه شد.

پیش از عباس زاده مهاجمانی مثل منشا و شهباززاده با 9 گل در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارند و حالا عباس زاده در کنار امین قاسمی نژاد با 7 گل به صورت مشترک، دومین گلزنان برتر این مسابقات هستند و البته طالب ریکانی با 6 گل در تعقیب آنهاست.

شاید بتوان دایره رقابت برای آقای گلی این فصل از لیگ برتر را در همین تعداد بازیکن خلاصه کرد مگر آنکه مهاجمان دیگر دست به کارهای خارق العاده بزنند.

در غیر این صورت گادوین منشا، سجاد شهباززاده، محمد عباس زاده، امین قاسمی نژاد و طالب ریکانی نفراتی هستند تکلیف آقای گل را در پایان این فصل مشخص می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق نگران کننده برای فوتبال ایران/ مدعیان آقای گلی بالای 30 سال!

اتفاق نگران کننده برای فوتبال ایران/ مدعیان آقای گلی بالای 30 سال!