مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-26اقتصادي

مردم همکاری کنند خاموشی نخواهیم داشت


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که اگر مردم و مشترکان برق همکاری کرده و حداقل 10 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند، - زمستان را بدون خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت.

مهدی طالبی گفت: در راستای پیشگیری از اعمال مدیریت اضطراری بار، مشترکان در همه بخش ها نسبت به کاهش حداقل 10درصدی مصرف خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از توزیع برق فارس، طالبی به راهکارهای مفید و ساده جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی اشاره و اضافه کرد: با خاموش کردن یک لامپ اضافه و کاهش یک درجه ای دمای محیط، می توان تا 10 درصد مصرف انرژی را کاهش داد.

وی خاموش کردن لامپ های اضافی در اداره ها، مجتمع های تجاری و منازل، بهره گیری از نور طبیعی خورشید در طول روز، استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اولیه روز به صورت غیر هم زمان و تنظیم سیستم های گرمایشی در دمای مناسب را از دیگر راهکارهای مصرف بهینه انرژی اعلام کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: چنانچه مشترکان برق همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند، طرح های تشویقی که برای تابستان برای مشترکان همکار در نظر گرفته شده بود، در زمستان هم اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همکاری کنند خاموشی نخواهیم داشت

مردم همکاری کنند خاموشی نخواهیم داشت