مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-26پزشكي

درمان معتادان شبیه عصب کشی در دندانپزشکی است


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:حوزه درمان معتادان مثل کانال های عصبی در دندانپزشکی است که جز با رفتن به عمق و علت یابی درست امکان درمان آن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین یاوری، بعد از ظهر سه شنبه در افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد اظهار کرد: سازمان بهزیستی در عین کارهای روزانه خودش دنبال کارهای تحولی است و این نکته خیلی جدی است.

وی ادامه داد: این مراکزی که به صورت ترکیبی کار خودشان را شروع می کنند ناشی از خرد جمعی و مطالعه ای جامع است و یک قطعه مهم از یک پازل بزرگ است که اگر خوب کار کند خیلی از مشکلات را برطرف می کند.

یاوری گفت: این درمان برحسب مورد یکی از حلقه های مفقود شده درمان معتادان است و درمان باید حرفه ای و بر اساس نیاز فرد معتاد باشد که نتیجه اش موفقیت آمیز خواهد بود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اینکه ما چندین قسمت از حوزه درمان را در کنار هم در یک تیم ببینیم و به فرد نیازمند درمان ارائه کنیم کاری بس شگرف و بزرگ محسوب می شود.

یاوری بیان کرد: حوزه درمان معتادان مثل کانال های عصبی در دندانپزشکی است که جز با رفتن به عمق و علت یابی درست امکان درمان آن وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان معتادان شبیه عصب کشی در دندانپزشکی است

درمان معتادان شبیه عصب کشی در دندانپزشکی است