مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-26اقتصادي

کشف 167 دستگاه استخراج کننده بیت کوین در شهرک صنعتی کرمانشاه


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف یک صد و 67 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرک صنعتی کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیدعلی مرآتی بعد از ظهر امروز با اشاره به بازدید اکیپ های جمع آوری انشعاب غیرمجاز از شهرک صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: در این گشت یک صد و 67 دستگاه استخراج کننده بیت کوین غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها است، به طوری که تاکنون 425 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط کنونی، کشف تعداد قابل توجهی از دستگاه های استخراج کننده ارز دیجیتال غیرمجاز نشان دهنده دلیل بروز برخی از مشکلات در شبکه توزیع نیروی برق استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مصرف برق و گاز در کشور، خاموشی هایی رخ داده که در همین راستا اقداماتی به منظور مدیریت مصرف از جمله تشویق و ترغیب مشترکین به صرفه جویی در مصرف برق، تعدیل بار روشنایی معابر، شناسایی و جمع آوری دستگاه های استخراج کننده ارز دیجیتال غیرمجاز و بازدید میدانی از ادارات به صورت شبانه روزی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 167 دستگاه استخراج کننده بیت کوین در شهرک صنعتی کرمانشاه

کشف 167 دستگاه استخراج کننده بیت کوین در شهرک صنعتی کرمانشاه