مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-26حوادث

دستگیری سارق مسلح طلافروشی


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح طلافروشی در جنوب تهران و سرقت نافرجام وی خبر داد و گفت: به کلیه واحدهای صنفی توصیه می کنم به سیستم «مها» مجهز شوند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح طلافروشی در جنوب تهران و سرقت نافرجام وی خبر داد و گفت: به کلیه واحدهای صنفی توصیه می کنم به سیستم مها مجهز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر بازداشت سارق مسلح طلافروشی اظهار کرد: حدود ساعت 18 روز یک شنبه (5 بهمن ماه) فردی مسلح قصد سرقت از یک طلافروشی را در منطقه جوادیه داشت و بلافاصله پس از ورود به داخل مغازه طلافروشی، مالکان مغازه را به قصد سرقت با سلاح گرم تهدید می کند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان طلافروشی از آلارم و تجهیزات حفاظتی مانند دزدگیر در مغازه استفاده می کردند و به سرعت سیستم آلارم را به صدا درآوردند، گفت: با به صدا درآمدن سیستم دزدگیر مغازه، گشت عملیاتی 117 جوادیه که در حوالی مغازه مشغول گشت زنی بودند، وارد عمل شدند و پیش از هرگونه سرقت موفق به بازداشت سارق و کشف یک کلت کمری با 9 فشنگ جنگی از وی شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با این توضیح که صاحبان طلافروشی حین سرقت با سارق مسلح نیز درگیر و موفق به خلع سلاح وی شده بودند، اظهارکرد: در طول سال گذشته، این دومین سرقت مسلحانه نافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق مسلح طلافروشی

دستگیری سارق مسلح طلافروشی