مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26سياسي

نامه اعتراضی یک خوانند پاپ به وزیر ارشاد: شما بازنده اید!


رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی با انتشار متنی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سیاست های دولت در مواجهه با وضعیت معیشتی هنرمندان در روزهای کرونایی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی با انتشار متنی خطاب به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن انتقاد از برخی سیاست های خانه موسیقی در مواجهه با هنرمندان فعال این عرصه از او خواست تا درباره بهبود وضعیت معیشتی هنرمندان در روزهای کرونایی چاره اندیشی کند.

در متن منتشر شده از سوی رحیم شهریاری که از سوی روابط عمومی وی در قالب عنوان نامه به رسانه ها منتشر شده، آمده است: جناب آقای عباس صالحی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ من رحیم شهریاری به عنوان کوچک ترین عضو جامعه هنری در ایران، در این شرایط ناخوشایند تعطیلی کسب و کارها خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به مشکلات فعالین این حوزه هستم.

بی شک مستحضرید که در یکسال و نیم گذشته، که شرایط اقتصادی اهالی موسیقی در بدترین دوران خود به سر می برد و هنرمندان و فعالین این حوزه سخت ترین اوضاع معیشتی را دارند، کوچک ترین اتفاق عملی برای جبران این خسارت ها برای فعالین حوزه موسیقی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعتراضی یک خوانند پاپ به وزیر ارشاد: شما بازنده اید!

نامه اعتراضی یک خوانند پاپ به وزیر ارشاد: شما بازنده اید!