مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-26اجتماعي

از ورود مقررات راهنمایی و رانندگی به کتب درسی تا برگزاری فوق برنامه ها


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با برشمردن فعالیت های آموزش وپرورش در افزایش ایمنی و آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، عملکرد این نهاد را تشریح کرد.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با برشمردن فعالیت های آموزش وپرورش در افزایش ایمنی و آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، عملکرد این نهاد را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در آیین اختتامیه جشنواره جوانه های راه که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و در سالن جلسات وزارت مذکور برگزار شد، با اشاره به کاهش آمار و ارقام تصادفات، اظهار کرد: از آموزش وپرورش به عنوان یک دستگاه بزرگ و مؤثر انتظار می رود کارهای بزرگی در جهت ارتقای ایمنی انجام دهد.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی و کاهش حوادث دو موضوع را در دستور کارداریم که آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی در کتاب های درسی و دیگری آموزش این مقررات در قالب فوق برنامه های دانش آموزان است.

کاظمی تصریح کرد: در سه پایه تحصیلی سوم و چهارم ابتدایی و پایه دوازدهم متوسطه، دانش آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین با وظایف پلیس آشنا می شوند.

آشنایی دانش آموزان پایه چهارم با کمربند ایمنی و انواع وسایل نقلیه و آشنایی دانش آموزان پایه دوازدهم با ایمنی جاده ها ازجمله مصادیق این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورود مقررات راهنمایی و رانندگی به کتب درسی تا برگزاری فوق برنامه ها

از ورود مقررات راهنمایی و رانندگی به کتب درسی تا برگزاری فوق برنامه ها