مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-26اقتصادي

افزایش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری درسال1400


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه سقف تعهدات خدمات بیمه درمان بازنشستگان نسبت به سال گذشته دو برابر شده و تمام تلاشمان این است که سال آینده خدمات بیمه ای صندوق هم بیشتر شود گفت: غیر از تعهدات بیمه تکمیلی، بازنشستگان زیرپوشش بیمه تکمیلی می توانند در منزل تا سقف 500 هزار تومان به صورت رایگان از خدمات آزمایش آنلاین در منزل استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مرتضایی فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق در جریان سفر به استان خراسان جنوبی و در دیدار با جمعی از بازنشستگان این استان اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید صندوق، نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگی و اجتماعی شده، چرا که این صندوق در راستای مسئولیت اجتماعی باید خدمات مختلفی انجام داده و تنها پرداخت کننده حقوق نباشد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه ما هنوز در گام های ابتدایی هستیم ، گفت: باید روز به روز ارتباط صندوق با ذینفعان بهتر شود و ما هم تلاش می کنیم با برگزاری نشست ها یا بازدید از مدیریت های استانی بیشتر در خدمت بازنشستگان و کانون ها باشیم.

وی با اشاره به تمدید مهلت طرح حمپاد گفت: با توجه به درخواست ها، زمان ثبت نام حمایت مالی ازپایان نامه های فرزندان بازنشستگان کشوری تا 15 بهمن ماه تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری درسال1400

افزایش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری درسال1400