مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-26پزشكي

پیشگیری از آلزایمر در سایه طب ایرانی/ سالمندان کدام ادویه ها را مصرف کنند؟


در دنیا در حال حاضر در زمینه آلزایمر و فراموشی درمان دارویی کنار رفته و به این نتیجه رسیدند که باید قبل از درگیری افراد درمان های غیر دارویی را وارد زندگی افراد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، هاله تاج الدینی در برنامه طبیب با اشاره به اینکه نوع زندگی و بیماری های ما در سالمندی به این برمی گردد که در جوانی چه سبک زندگی داشته ایم، گفت: سالمندی همراه خودش یک سری ناتوانی ها همراه می آورد که ارتباط دارد به رفتاری که فرد در طول زندگی دارد، اگر فرد از ابتدا برنامه خوبی برای زندگی داشته باشد می تواند سالمندی خوب و سالمی را نیز طی کند.

وی ادامه داد: از دیدگاه طب سنتی و طب جدید افراد از بالای 60 سال وارد سن سالمندی می شوند، چون از 45 سال به بالا تغییر مزاج اتفاق افتاده و طبع به سمت سردی می رود و از60 سال به بالا خشکی و رطوبت هم به آنها اضافه می شود، برای همین سبک زندگی افراد خیلی اهمیت پیدا می کند، لذا اگر تدابیر غذایی و اصول حفظ سلامتی رعایت شود فراموشی اصلا سراغ افرد نمی آید.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین تأکید کرد: مطالعات و تحقیقات نشان می دهد در دنیا در حال حاضر در زمینه آلزایمر و فراموشی درمان دارویی کنار رفته و به این نتیجه رسیدند که باید قبل از درگیری افراد درمان های غیر دارویی را وارد زندگی افراد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آلزایمر در سایه طب ایرانی/ سالمندان کدام ادویه ها را مصرف کنند؟

پیشگیری از آلزایمر در سایه طب ایرانی/ سالمندان کدام ادویه ها را مصرف کنند؟