مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-26سياسي

مردم کردستان قدردان خدمات نظام هستند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مردم کردستان قدردان خدمات نظام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی بعد از ظهر امروز در نشست با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در سطح کشور و در استان انجام شده قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه قصد سخنرانی ندارم و تنها هدفم قدردانی از تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ع) است،  تصریح کرد: برای مردم زحمت کش، شریف، نجیب، ولایت مدار و دوستدار اهل بیت در استان کردستان هرچه قدر تلاش و زحمت بکشید کم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مردم کردستان قدردان زحمات نظام هستند، گفت: البته کم و کاستی ها همانگونه که حضرت آقا فرمودند در همه جا وجود دارد، اما با این وجود مردم کردستان خیلی قدردان زحمات نظام هستند.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: دو جلسه کامل را از زمان ورودم به استان با کولبران داشتیم، آنچه امروز در بیانات شما در مورد رفع مشکل اشتغال کولبران شنیدیم امیدوار کننده بود.

وی افزود: اقداماتی که در دو حوزه اشتغال و ساخت مسکن به برکت ایام دهه فجر و خصوصا میلاد حضرت زهرا شروع شده را به فال نیک می گیریم و انشالله این روند مستمر ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان قدردان خدمات نظام هستند

مردم کردستان قدردان خدمات نظام هستند