مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-26سياسي

تبصره چالش زا برای حوزه ارتباطات خراسان جنوبی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت:تصویب افزایش سهم دولت از درآمد اپراتورها برای توسعه ارتباطات در خراسان جنوبی چالش هایی را ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی بهی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: تاکنون 65 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: این در حالی است که بر اساس تکلیف قانونی که وزارت ارتباطات دارد باید تا پایان برنامه ششم توسعه 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار باید به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

بهی با اشاره به اینکه تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در این راستا دارای برنامه بوده و به اپراتورها نیز ابلاغ شده است، ادامه داد: در مورد اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات نیز ما 12 سایت را در بیرجند در دست اقدام داریم که تاکنون 6 سایت راه اندازی شده است و در خوسف نیز هشت سایت در درست اقدام داریم که از این تعداد نیز پنج سایت راه اندازی شده و سه سایت نیز تا پایان دولت راه اندازی می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرستان درمیان نیز 9 سایت در دست اقدام بوده که چهار سایت راه اندازی شده است، بیان کرد: تمامی روستاهای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبصره چالش زا برای حوزه ارتباطات خراسان جنوبی

تبصره چالش زا برای حوزه ارتباطات خراسان جنوبی