مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-26ورزشي

آیین پلاک کوبی خیابان و رونمایی از سردیس منصور پورحیدری


آیین پلاک کوبی خیابان و رونمایی از سردیس منصور پورحیدری بازیکن و مربی فقید تیم ملی فوتبال ایران در محله قیطریه صورت گرفت.

- بازیکن و مربی فقید تیم ملی فوتبال ایران در محله قیطریه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در آیین پلاک کوبی خیابان و رونمایی از سردیس منصور پورحیدری بازیکن و مربی فقید تیم ملی فوتبال ایران در محله قیطریه، که با حضور حجت نظری رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، سید عباس سجادی معاون اجتماعی و برخی از مدیران شهرداری منطقه یک، خانواده این ورزشکار پیشکسوت و جمعی از شهروندان برگزار شد، اظهار داشت: اسامی پهلوانان نامداری چون منصور پورحیدری باعث عزت کوچه ها و خیابان های شهر است چرا که اینان علاوه بر ورزشکار و مربی بودن، آنچه که باعث ماندگاری نامشان شد، خصایص اخلاقی، مردم داری، منش پهلوانی و علقه های دینی و ملی آنها است.

موسوی افزود: یاد و خاطره این ورزشکار پیشکسوت و مردمی همیشه زنده است و امیدواریم با نامگذاری خیابانی به نام ایشان فرهنگ جوانمردی و فتوت که مرام و مسلک این شخصیت ورزشی بود در جامعه رواج بیشتری یابد.

حجت نظری رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم بیان کرد: شهر با اسامی این شخصیت ها و یادآوری خاطره ها، خدمات و زحمات آنان دارای هویت جدیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پلاک کوبی خیابان و رونمایی از سردیس منصور پورحیدری

آیین پلاک کوبی خیابان و رونمایی از سردیس منصور پورحیدری