مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-26اقتصادي

نخستین مرکز جامع ترک اعتیاد استان در گرمسار بهره برداری شد


مدیر کل بهزیستی گرمسار با بیان اینکه نخستین مرکز جامع ترک اعتیاد استان در گرمسار افتتاح شد، گفت: تجهیز این مرکز 150 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

- علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه نخستین مرکز جامع درمان و باز توانی معتادان استان سمنان در شهرستان گرمسار واقع در روستای کردوان راه اندازی شد، اظهار داشت: این مرکز با مساحت 10 هزار متر مربع و زیربنای 700 متر ایجاد و از امروز خدمات ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این مرکز هفت نفر صاحب شغل می شوند، تصریح کرد: ظرفیت اسمی این مرکز 50 نفر است که طول درمان و خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه راه اندازی مراکز جامع ترک اعتیاد به بازگشت فرد معتاد در جامعه کمک می کند، گفت: 11 مرکز سرپایی درمان معتادان در استان وجود دارد.

ایزد پور با بیان اینکه در این مراکز با برنامه منظم درمان فرد معتاد انجام می شود به نحوی مدت پاکی فرد طولانی تر از قبل خواهد بود، اضافه کرد: علاوه بر این مداخلات تخصصی و ایجاد اشتغال و کسب مهارت شغلی نیز در مراکز جامع درمان اعتیاد انجام می شود.

وی بابیان اینکه پرهیز مداری در مدت درمان از دیگر ویژگی این مراکز است، ابراز داشت: با توجه به اهدافی که این طرح دارد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز جامع ترک اعتیاد استان در گرمسار بهره برداری شد

نخستین مرکز جامع ترک اعتیاد استان در گرمسار بهره برداری شد