مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-26اقتصادي

فعالیت اقتصادی بنیاد مستضعفان در 9 ماهه 99/ تحقق جهش تولید


معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان با تشریح جزییاتی از فعالیت های اقتصادی این بنیاد در سال 99، تاکید کرد: شرکتهای زیرمجموعه بنیاد در 9 ماهه امسال موفق شدند جهش تولید را محقق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد اتابک در تشریح عملکرد بنیاد مستضعفان طی 9 ماهه ابتدایی سال 99 اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در سال جهش تولید، با اتخاذ سیاست هایی برای ارتقا توان تولیدی شرکت های زیرمجموعه اش، موفق شد میزان تولید و فروش خود را نسبت به بودجه پیش بینی شده در 9 ماه ابتدایی سال، 33 درصد افزایش دهد و تولید و فروش شرکت های بخش اقتصادی وابسته به بنیاد مستضعفان نیز در این مدت، نسبت به مدت مشابه سال 98، رشدی 64 درصد داشته اند.

معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه میزان و مقدار تولید شرکت های بخش اقتصادی وابسته به بنیاد مستضعفان، 12 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است افزود: این افزایش تولید در شرکت های بنیاد مستضعفان به معنای محقق شدن جهش تولید در سال جاری است.

وی با اشاره به صادرات محصولات تولید شده در بنیاد مستضعفان و ارزآوری این شرکت ها برای کشور گفت: در بخش صادرات نیز شرکت های بنیاد مستضعفان با وجود تمام محدودیت های داخلی و بین المللی، نسبت به 9 ماهه سال 98، توانستند با حفظ میزان صادرات سال گذشته، به ارزآوری کشور کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اقتصادی بنیاد مستضعفان در 9 ماهه 99/ تحقق جهش تولید

فعالیت اقتصادی بنیاد مستضعفان در 9 ماهه 99/ تحقق جهش تولید