مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-26اجتماعي

خودروی ام وی ام 315 پلاس مناسب برای بانوان


خودروی ام وی ام 315 پلاس با توجه به ابعاد مناسب و طراحی زیبا و بهینه گزینه ایده آلی برای استفاده شهری به ویژه برای خانم ها میباشد.

با توجه به سایز خودرو و مجهز بودن این خودرو به دوربین و سنسور عقب پارک کردن و پیدا کردن جای پارک به راحتی برای خانم ها امکان پذیر می باشد.

ظرافت طراحی این خودرو به مراتب از رقبای پا به سن گذاشته اش زیبا تر و جذاب تر به نظر می رسد.

گیربکس این خودرو از نوع چهار سرعته اتوماتیک می باشد که در ترافیک های سنگین و رانندگی های شهری راحتی و لذت بیشتری را بهمراه خواهد داشت.

امکانات استفاده شده در مدل جدید 315 نسبت به سایر رقبا به روز تر و کاربردی تر بوده که می توان به فرمان برقی فرمان با طراحی جدید، کروز کنترل، سیستم پایش فشار باد لاستیکها، چراغ اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری خودرو موسوم به ESP ، طراحی کاملا جدید فضای داخلی، تریم دو رنگ ، صندلی با طراحی جدید ، دوربین و سنسور عقب و سانروف و.

اشاره کرد با یک ارزیابی و مقایسه این هاچ بک شهری با سایر رقبا می توان متوجه شد که این خودرو گزینه جذابی در این بازه قیمتی است که بخصوص خانم ها هم در بحث طراحی و هم در بحث امکانات علاقه مند به این خودرو میشوند.

یکی از معایب هاچ بک ها حجم و فضای کم صندوق عقب آنها میباشد که جالب است بدانید حجم صندوق عقب 315 پلاس 450 لیتر است که با تاکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی ام وی ام 315 پلاس مناسب برای بانوان

خودروی ام وی ام 315 پلاس مناسب برای بانوان