مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-26سياسي

بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین به بخش آنژیوگرافی نیاز دارد


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت 35 هزارنفری بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان قزوین حداقل به یک بخش آنژیوگرافی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی صبح سه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ما نمایندگان قشر کارگر و بازنشستگان هستیم که در حال حاضر در موضوع معیشت به شدت با مشکل روبه رو هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نابرابری در مستمری بازنشستگان تبعیض است و تبعیض ظلمی است که هیچ کس نمی تواند در برابر آن سکوت کند یا با آن کنار بیاید.

این موضوع یک خواسته مردمی است و ما به عنوان نماینده مردم ملزم به رفع این نابرابری هستیم و از مسئولین امر درخواست می کنیم که باید همکاری و برنامه ریزی جامع توسط مجموعه دولت این مشکل رفع شود.

محمدبیگی ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه تأمین اجتماعی استان قزوین در موضوع بهداشت و سلامت اذعان کرد: قزوین بیش از 35 هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی دارد درحالی که حتی یک بخش آنژیوگرافی هم ندارد، با بررسی های صورت گرفته بیمارستان رازی این ظرفیت را دارد که یک بخش قلب و عروق و آنژیوگرافی به این مجموعه درمانی افزوده شود و ما امیدواریم یکی از خروجی های این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین به بخش آنژیوگرافی نیاز دارد

بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین به بخش آنژیوگرافی نیاز دارد