مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-26سياسي

بخشی از پرونده مربوط به شهدای تشییع سردار سلیمانی در دادسرای کرمان مفتوح است


بخشی از پرونده مربوط به شهدای مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دادسرای کرمان مفتوح و در حال رسیدگی است که نتایج نهایی آن نیز در فرصت مقتضی اعلام خواهد شد.

- ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت: بخشی از پرونده مربوط به شهدای مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دادسرای کرمان مفتوح و در حال رسیدگی است که نتایج نهایی آن نیز در فرصت مقتضی اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان دادخدا سالاری در پاسخ به مطالبه گری جمعی از دانشجویان عضو تشکل های دانشجویی کرمان درباره سرنوشت پرونده شهدای تشییع واقدامات قضایی برای برخورد با عاملان و مسببان این حادثه، گفت: خون شهدای تشییع در رگ های مقاومت اسلامی جریان دارد و دستگاه قضایی استان از روز وقوع حادثه با تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه کارگروه ویژه ای از سوی دادسرای کرمان با حضور بازپرس و قاضی ویژه و با دعوت از اکیپی از نمایندگان نیروی انتظامی و پلیس آگاهی به عنوان ضابط قضایی، نماینده سپاه ثارالله، استانداری، ثبت احوال، کارشناسان رسمی دادگستری، کانون وکلا و سایر دستگاه های مربوطه تشکیل و جلسات متعدد کارشناسی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از پرونده مربوط به شهدای تشییع سردار سلیمانی در دادسرای کرمان مفتوح است

بخشی از پرونده مربوط به شهدای تشییع سردار سلیمانی در دادسرای کرمان مفتوح است