مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-26بين الملل

قدردانی قطر از ایران و ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لولوه خاطر سخنگوی وزارت خارجه قطر در گفت و گویی به توافق اخیر این کشور با دولت سعودی و کشورهای بحرین، - سخنگوی وزیر خارجه قطر گفت دوحه قدردان پشتیبانی ایران و ترکیه از این کشور در سال های محاصره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لولوه خاطر سخنگوی وزارت خارجه قطر در گفت و گویی به توافق اخیر این کشور با دولت سعودی و کشورهای بحرین، امارات و مصر در نشست العُلا در عربستان پرداخت.

او به وبسایت المیدان گفت که روابط قطر با ایران و ترکیه عالی است و قدردان کسانی است که در خلال بحران و محاصره قطر در کنار ما ایستادند و این موضوعی است که همه از آن اطلاع دارند.

سخنگوی وزارت خارجه قطر افزود: پس از امضای توافق صلح در پنجم ژانویه، رسانه های عربی و غربی می گفتند که شاید این توافق بر روابط قطر با ترکیه و ایران تأثیر بگذارد، اما وزارت خارجه ترکیه و ایران اولین هایی بودند که از توافق استقبال کرده و از آنکارا برای توسعه همکاری ها میان اعضای شورای همکاری خلیج [فارس] اعلام آمادگی کرد.

او با تأکید بر اهمیت حفظ توافق صلح، این توافق را یک اقدام استراتژیک دانست و گفت که بحران با همسایگان هیچ حسنی ندارد و همه ضرر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی قطر از ایران و ترکیه

قدردانی قطر از ایران و ترکیه