مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-26اقتصادي

بهره مندی روستاییان از آب سالم به حدود 9.5 میلیون نفر می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا اردکانیان ظهر امروز در سی وهشتمین هفته پویش الف- ب- ایران و بهره برداری از پروژه آب رسانی به 11 روستای استان سمنان که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار سمنان و مدیران استان در پیگیری و به ثمر رسیدن برنامه های وزارت نیرو باید قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مباحث سد نمرود و پیشرفت کار آن در نشستی بررسی می شود، بیان کرد: امروز در قالب این برنامه، تعدادی از روستاهای استان سمنان به شبکه آب سالم و پایدار وصل شده و یک هزار و 700 خانوار از هم وطنان روستایی در استان سمنان از این نعمت بهره مند می شوند.

اردکانیان عنوان کرد: درباره آب رسانی روستایی در پایان این دولت  افتخار  داریم که به مردم گزارش دهیم  از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید، سالانه یک میلیون و 50 هزار نفر و جمعاً تا امروز، هشت میلیون و 400 هزار نفر از هم وطنان روستایی به شبکه آب سالم و پایدار وصل شده اند.

وی گفت: این میزان تا پایان دولت به 9 میلیون و 450 هزار نفر می رسد که با توجه به حمایت مستمر مجلس شورای اسلامی و تداوم اجازه مقام معظم رهبری به منظور برداشت از صندوق توسعه ملی برای آب رسانی به روستاها، مابقی خدمات در این حوزه در دولت سیزدهم توسط خدمتگزاران مردم به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی روستاییان از آب سالم به حدود 9.5 میلیون نفر می رسد

بهره مندی روستاییان از آب سالم به حدود 9.5 میلیون نفر می رسد