مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-26اقتصادي

کوه خواری گسترده و عجیب در فلاورجان/ مسؤولان شهرستانی از اجگرد خبر دارند؟


در گزارش ویدیویی تولید شده به خوبی توضیح داده می شود که چگونه باغ ها، دامنه کوه اجگرد در شهرستان فلاورجان را خورده و سهم خود کرده اند به طوری که اجازه دسترسی به کوه (منابع طبیعی) دیگر به آسانی ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بدون شک اگر از هر اصفهانی و غیراصفهانی که یک سفر به این شهر داشته باشد، بپرسید یک سوغاتی خوشمزه شما را مهمان کند، احتمالا گز و خورش ماست و بریانی را به شما پیشنهاد می دهد.

البته چیزهای خوشمزه اصفهان تنها این موارد نیست و از غذاهای دلنشین اصفهانی ها که بگذریم، این روزها گویی منابع طبیعی این شهر و استان هم برای برخی ها طعم دیگری پیدا کرده است.

بعد از گزارش های که از رودخانه خواری زاینده رود و تعدی به حریم و بستر این رود از سد تا تالاب گاوخونی، تغییر کاربری زمین های کشاورزی شرق و ویلاسازی لاکچری، چندین پرونده ویلاسازی غیرمجاز در شهرستان فلاورجان و لنجان و تغییر کاربری غیرقانونی زمین های عمومی در شهر اصفهان رسانه ای شد، حالا نوبت به کوه خواری رسیده است.

منابع طبیعی که از زمین کشاورزی تا کوه و رودخانه خورده می شود تا تبدیل به باغ و ویلا شوند؛ باغ و ویلاهایی که در انفال ساخته می شود و حق بهره مندی آن نیز صرفا مخصوص افراد خاصی است؛ نورچشمی هایی که گویا هیچ کس جرات گفتن بالای چشمتان ابروست، هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه خواری گسترده و عجیب در فلاورجان/ مسؤولان شهرستانی از اجگرد خبر دارند؟

کوه خواری گسترده و عجیب در فلاورجان/ مسؤولان شهرستانی از اجگرد خبر دارند؟