مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-26سياسي

خاطرات شهدا و ایثارگران مروج فرهنگ ایثار و شهادت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در سفر به شهرستان اردکان با مادر شهید «میرزا مهدی علی محمدی اردکانی» که خود از زنان جانباز استان به شمار می رود، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در سفر به شهرستان اردکان با مادر شهید میرزا مهدی علی محمدی اردکانی که خود از زنان جانباز استان به شمار می رود، دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری در این دیدار به بیان خاطراتی از رزمندگان در عملیات والفجر مقدماتی پرداخت و اظهار کرد: روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و عشق به خدا در بین رزمندگان موج می زد و حالتی از عرفان در آنها وجود داشت که نظیر آن را نمی توان یافت.

وی با اشاره به این که خاطرات شهدا و ایثارگران و خانواده های آنها بسیار ارزشمند و مروج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: نباید از این موضوع غفلت شود و باید به ثبت و ضبط خاطرات خانواده های شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان پرداخته شود.

ناصری بیان کرد: در دوران دفاع مقدس با حضور در یکی از عملیات ها، شرایط تصویربرداری و عکسبرداری و ثبت خاطرات رزمندگان و مصاحبه با آنها را فراهم کردیم که شاید این تصاویر و نوشته ها، از معدود مستنداتی است که از دوران دفاع مقدس باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شهدا و ایثارگران مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

خاطرات شهدا و ایثارگران مروج فرهنگ ایثار و شهادت است