مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-26اقتصادي

37 پروژه با اعتبار 150 میلیارد تومان در قرچک افتتاح می شود


همزمان با ایام الله دهه فجر، 37 پروژه در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، تفریحی در شهر و روستاهای قرچک با اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه های قرچک اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر، 37 پروژه در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، تفریحی و … در شهر و روستاهای قرچک با اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 467 نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

خطیبی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته برای رونق اقتصادی منطقه در سال جهش تولید و به مناسبت دهه فجر، 14 واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان و اشتغال برای 355 نفر افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین پروژه هایی که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، افتتاح فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک است که این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان افتتاح می شود و علاوه بر این چند پروژه شهری توسط شهرداری قرچک افتتاح خواهد شد.

فرماندار قرچک گفت: همچنین هفت پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد که شامل افتتاح پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران روستای ولی آباد، افتتاح کتابخانه روستای داودآباد، افتتاح سامانه پایش و نظارت تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 پروژه با اعتبار 150 میلیارد تومان در قرچک افتتاح می شود

37 پروژه با اعتبار 150 میلیارد تومان در قرچک افتتاح می شود