مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-26حوادث

تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان


زن تهرانی در شرق تهران که منتظر تاکسی بود سوار بر ارابه شیطان شد و 2 مرد شیطان صفت در جاده لواسان نقشه شوم خود را به اجرا گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، اوایل دی ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس از سناریوی گرفتار شدن در دام 2 زورگیر شیطان صفت که او را هدف تجاوز قرار داده بودند خبر داد.

زن جوان که ملیحه نام دارد به ماموران گفت: در شرق تهران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پژو 405 خاکستری رنگ با 2 سرنشین مرد جلوی پام توقف کرد و چون فکر می کردم راننده مسافرکش و مرد کناری اش مسافر است سوار بر خودرو شدم.

وی افزود: راننده در مسیر از من و مرد دیگر اجازه گرفت تا در میان راه بنزین بزند و همه چیز عادی به نظر می رسید که پس از بنزین زدن ناگهان در اتوبان تغییر مسیر داد و به سمت جاده لواسان رفت و در آنجا با زور و تهدید مرا مورد تجاوز قرار دادند فقط التماس می کردم اما آنها گوش نمی دادند سپس گوشی موبایل و 800 هزار تومان پول نقدی که همراهم بود را سرقت کردند.

زن جوان ادامه داد: مردان شیطان صفت پس از اجرای نقشه شوم شان مرا در شرق تهران از خودرو به بیرون پرت کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

ردیابی مردان شیطان صفت قاضی دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به حساسیت موضوع دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری 2 مرد شیطان صفت وارد عمل شوند و مامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان

تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان