مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-26سياسي

چرا رییس سازمان صداوسیما در تلویزیون از رییس جمهور عذرخواهی نکرد؟


مجلس از طریق ابزارهای قانونی، رسانه ها و هر شهروند کشور می تواند با استفاده از ابزارهای قانونی همچنین رسانه ها از هر طریق ممکن می توانند سوال و نقد کنند ولی توهین و فحاشی و اهانت درست نیست.

- اخلاق، شرع و قانون هتاکی را اجازه نمی دهد.

حسین سیمایی صراف درباره اینکه برخی منابع اعلام کرده اند که وزرا به دلیل اظهارات مطرح شده در یکی از برنامه های صداوسیما قصد شرکت در جلسه هیات دولت در روز یکشنبه گذشته را نداشتند، گفت: این خبر صحت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین سیمایی صراف، دبیر هیات دولت، درباره اینکه برخی منابع اعلام کرده اند که وزرا به دلیل اظهارات مطرح شده در یکی از برنامه های صداوسیما قصد شرکت در جلسه هیات دولت در روز یکشنبه گذشته را نداشتند، گفت: بله؛ این خبر صحت دارد.

از روز پنجشنبه هفته قبل، تعدادی از وزرا اعلام کردند که اگر این توهین بخواهد بدون پاسخ بماند ما در جلسه ای که مدیر سازمان باشد شرکت نمی کنیم.

سیمایی صراف تاکید کرد: مقام معظم رهبری همین اخیراً به صراحت فرمودند به شخص دوم مملکت توهین نکنید و حرمت شکنی جایز نیست، البته انتقاد، سوال و نقد سازنده هم مجاز و هم مطلوب است.

مجلس از طریق ابزارهای قانونی، رسانه ها و هر شهروند کشور می تواند با استفاده از ابزارهای قانونی همچنین رسانه ها از هر طریق ممکن می توانند سوال و نقد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رییس سازمان صداوسیما در تلویزیون از رییس جمهور عذرخواهی نکرد؟

چرا رییس سازمان صداوسیما در تلویزیون از رییس جمهور عذرخواهی نکرد؟