مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-26اقتصادي

انتقاد معاون استاندار تهران از عملکرد ضعیف ثبت انبارها در سامانه جامع


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد ضعیف دستگاه های متولی در ثبت انبارها در سامانه جامعبر تسریع این موضوع مهم به وسیله فرمانداری ها و سازمان صمت تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران صبح امروز در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، با اشاره به عملکرد ضعیف دستگاه های متولی در ثبت انبارها در سامانه جامع اظهار کرد: فرمانداران و سامانه صمت موظفند در کوتاه ترین زمان نسبت به ثبت انبارها در سامانه جامع اقدام کنند و مقرر شد در کنار این امر سازمان صمت ظرف یک هفته طرح پایلوت انبارهای یک شهرستان در مدت زمان محدود را آماده کرده و برای تصویب به حوزه مربوطه ارسال شود.

وی گفت: مقرر شد برای پیگیری درخواست اعزام ارزیاب و کارشناس به منظور مطابقت و ارزش گذاری گمرک در محل کشف کالا توسط دستگاه های ضابط پیش از طی مراحل قانونی، میان دستگاه های متولی امر اقدامات لازم انجام شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در انبارها، اموال تملیکی و اقلام غیرقابل استفاده و تاریخ گذشته فضای زیادی را اشغال کرده اند که با امحاء این اقلام غیرقابل استفاده حدود 40 درصد از فضای انبارها خالی می شود و لذا استانداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون استاندار تهران از عملکرد ضعیف ثبت انبارها در سامانه جامع

انتقاد معاون استاندار تهران از عملکرد ضعیف ثبت انبارها در سامانه جامع