مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-26سياسي

دستگاه قضایی از اکتشافات معدنی دارای مجور حمایت می کند


رییس کل دادگستری مازندران ضمن حمایت قانونی از اکتشافات معدنی دارای مجوز گفت: کارگروهی برای بررسی مجوزهای معدنی باید تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری پیش ازظهر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با حضور صاحبان صنایع معدنی و دستگاه های متولی امر برگزار شد، ضمن حمایت قانونی از تولیدات و اکتشافات معدنی دارای مجوز افزود: حتی المقدور دستورات قضایی نباید منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود و لازم است مسائل و مشکلات حقوقی واحدهای معدنی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل بررسی و سپس اقدامات قضایی پیرامون آن انجام شود.

عالی ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه عدم هماهنگی دستگاه ها موجب عدم رونق سرمایه گذاری اقتصادی در استان می شود تصریح کرد: لازم است کارگروهی با عضویت دستگاه های اجرایی و نظارتی نظیر اداره کل صمت، بازرسی کل، منابع طبیعی و میراث فرهنگی در حوزه معادن تشکیل تا قبل از صدور مجوز بهره برداری تمام جوانب زیست محیطی، حفظ منابع طبیعی و حراست از آثار ملی لحاظ شود.

رییس کل دادگستری مازندران ضمن تأکید بر رعایت قوانین و مقررات توسط بهره برداران معدنی خاطرنشان کرد: اولویت دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم در واحدهای تولیدی بوده و با افراد سودجویی که در قالب کارآفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی از اکتشافات معدنی دارای مجور حمایت می کند

دستگاه قضایی از اکتشافات معدنی دارای مجور حمایت می کند