مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-26اقتصادي

رستنی های سودآور تشنه سرمایه گذاری شرکت های دارویی


گیاهانی از خاک می رویند که مرهم دردهای بسیاری انسان ها هستند و چند سالی است که کشت و تولید این گونه های گیاهی با توجه به فواید درمانی و اقتصادی که دارند در ایران و به تبع استان مرزی خراسان شمالی در حال رونق گرفتن است.

- ایسنا/خراسان شمالی گیاهانی از خاک می رویند که مرهم دردهای بسیاری انسان ها هستند و چند سالی است که کشت و تولید این گونه های گیاهی با توجه به فواید درمانی و اقتصادی که دارند در ایران و به تبع استان مرزی خراسان شمالی در حال رونق گرفتن است.

وجود آب و هوا و خاک مناسب در اکثر نقاط ایران موجب شده کشورمان رویشگاه گونه های گیاهی فراوانی باشد و همین موجب شده در طول سالیان متمادی انسان های خردمند و دانایی با کشف فواید گیاهان مختلف از آنها برای درمان بسیاری از دردها استفاده کنند.

خراسان شمالی نیز به لحاظ شرایط آب و هوایی و موقعیت مکانی به عنوان داروخانه گیاهان دارویی محسوب می شود و همیشه با فرارسیدن فصل بهار تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را به دامن طبیعت برای برداشت گیاهان دارویی به دام طبیعت می کشاند.

همین امر موجب شده تا پروژه تولید و فرآوری گیاهان دارویی به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاوتی در استان تعریف شود که چندین سال است که بر روی این طرح از سوی دستگاه های ذی ربط کار می شود اما اجرای این پروژه با مشکلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستنی های سودآور تشنه سرمایه گذاری شرکت های دارویی

رستنی های سودآور تشنه سرمایه گذاری شرکت های دارویی