مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-26سياسي

پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماندها


سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور رفع مشکلات ناشی از مدیریت پسماند در استان های شمالی کشور، پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند را به هیات دولت ارائه نموده است.

- سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور رفع مشکلات ناشی از مدیریت پسماند در استان های شمالی کشور، پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند را به هیات دولت ارائه نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، بر اساس ماده (7) قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و حریم آن ها به عهده شهرداری ها و دهیاری ها و در خارج از حوزه وظایف شهرداری ها و دهیاری ها به عهده بخشداری ها می باشد.

همچنین مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی و ویژه به عهده تولیدکننده خواهد بود، ولی در صورت تبدیل آن به پسماند عادی به عهده شهرداری ها، دهیاری ها و بخشداری ها است.

مطابق آیین نامه اجرایی قانون فوق و به منظور دستیابی به هماهنگی بین دستگاه های مربوطه در خصوص مدیریت امور مربوط به پسماند، کارگروه ملی به ریاست رییس سازمان حفاظت محیط زیست و عضویت دستگاه های مربوطه تشکیل می شود.

تدوین، تنظیم و بازنگری جدول فهرست پسماندها برای تصویب در شورای عالی حفاظت محیط زیست، ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماندها

پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماندها