مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-26سياسي

پیش بینی اجرای 450 برنامه در ایام الله دهه فجر در اراک


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 450 برنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و سازمان ها و کانون های تخصصی پیش بینی شده و هر پایگاه حداقل یک برنامه و برخی چندین برنامه را در دستور کار دارند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 450 برنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و سازمان ها و کانون های تخصصی پیش بینی شده و هر پایگاه حداقل یک برنامه و برخی چندین برنامه را در دستور کار دارند.

محمد مهجوری روز سه شنبه هفتم بهمن در نشست خبری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اراک، اظهار کرد: در راستای تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب آنگونه که شایسته است کار نشده و بسیاری از افراد جرئت مناظره با منافقین را ندارند چراکه دستاوردها به خوبی بیان نشده است.

وی افزود: در این شرایط برخی جوانان و نوجوانان آرزوی زندگی در زمان پیش از پیروزی انقلاب را دارند که دلیل این موضوع نیز کم کاری در زمینه معرفی انقلاب و دستاوردهای آن به این نسل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، این مشکلات را ناشی از بی تدبیری برخی مسئولین دانست و تصریح کرد: نمی توان منکر فشار اقتصادی بر مردم شد، اما همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اجرای 450 برنامه در ایام الله دهه فجر در اراک

پیش بینی اجرای 450 برنامه در ایام الله دهه فجر در اراک