مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-26اقتصادي

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می دهد


بانک رفاه کارگران در ایفای مسئولیت قانونی و حرفه ای خود از بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر ایران حمایت می کنند و همواره خود را در برابر افزایش قدرت خرید آنها و امکان خرید به صورت اقساط مسئول می داند.

- بانک رفاه کارگران در ایفای مسئولیت قانونی و حرفه ای خود از بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر ایران حمایت می کنند و همواره خود را در برابر افزایش قدرت خرید آنها و امکان خرید به صورت اقساط مسئول می داند.

با تدبیر جدید بانک رفاه، دیگر بازنشستگان لازم نیست که نگران زمان واریز حقوق بازنشستگی خود باشند و با عضویت در باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی می توانند از فروشگاه های منتخب خرید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی که اسفندماه سال 1398 با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شده، فرصت مناسبی را برای همه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی قرار می دهد تا از خدمات پیش بینی شده در این باشگاه بهره مند شوند، در تازه ترین رخداد، بانک رفاه اعلام کرده که بازنشستگان و مستمری بگیران عضو باشگاه سازمان تامین اجتماعی می توانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می دهد

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می دهد