مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-26اجتماعي

بهبود گفت وگو نیازمند مهارت است


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: یکی از خلاء های جدی در دنیای امروز و در سطح خرد و کلان در حوزه گفت و گوست که بهبود آن نیازمند آموزش و مهارت است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: یکی از خلاء های جدی در دنیای امروز و در سطح خرد و کلان در حوزه گفت و گوست که بهبود آن نیازمند آموزش و مهارت است.

زهرا کسایی پور هفتم بهمن ماه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ملی گفت و گوی خانواده با همکاری انجمن جامعه شناسی استان برگزار شده است، افزود: طرح ملی گفت و گوی خانواده از سال 1397 با همکاری انجمن جامعه شناسی در کشور کلید خورد و با پیگیری های صورت گرفته از سوی انجمن استانی مراحل اجرایی این طرح در دو شهر اراک و ساوه به انجام رسید.

وی با بیان اینکه یکی از خلاء های جدی در دنیای امروز و در سطح خرد و کلان بحث گفت و گوست که بهبود آن نیازمند آموزش و مهارت است، گفت: با توجه به نتایج مثبت این طرح تلاش می کنیم با کمک کمیته امداد و آموزش و پرورش اجرای طرح را دنبال کنیم که البته پیگیر تامین اعتبار برای اجرای آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه مجری استانی طرح ملی گفت وگوی خانواده در استان مرکزی با اشاره به آغاز این طرح ملی از سال 1397 اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود گفت وگو نیازمند مهارت است

بهبود گفت وگو نیازمند مهارت است