مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-26سياسي

روحیه ایثار و سخاوتمندی اصناف در دوران کرونا مایه مباهات است


رییس کل دادگستری استان یزد روحیه انسجام، ایثار و سخاوتمندی اصناف را در دوران کرونا مایه مباهات خواند و گفت: همکاری اصناف و اقشار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها قابل تحسین و نتیجه آن غلبه بر موج سوم همه گیری ویروس کرونا بود.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد روحیه انسجام، ایثار و سخاوتمندی اصناف را در دوران کرونا مایه مباهات خواند و گفت: همکاری اصناف و اقشار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها قابل تحسین و نتیجه آن غلبه بر موج سوم همه گیری ویروس کرونا بود.

غلامعلی دهشیری در نشست با اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف یزد، اظهار کرد: ویروس منحوس کرونا همه مردم، اقشار و اصناف را دچار سختی و تنگنا کرد اما آنچه که از این دوران به یادگار ماند همدلی و همراهی همه مردم، مسئولان و اصناف در رعایت دستورالعمل ها برای گذر از این دوران سخت بود.

وی روحیه انسجام، ایثار و سخاوتمندی اصناف را در دوران کرونا مایه مباهات ذکر و بیان کرد: اصناف در زمانی که به سبب کاهش ساعات کاری و همچنین خلوتی بازار با رکود مواجه بودند، با مهربانی و سخاوت در رزمایش های مومنانه مشارکت داشتند که این مهم از نکات مثبت به یادگار مانده از دوران کرونا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ایثار و سخاوتمندی اصناف در دوران کرونا مایه مباهات است

روحیه ایثار و سخاوتمندی اصناف در دوران کرونا مایه مباهات است